Domenii de activitate
Psihologie clinică
- Psihodiagnoză și evaluare clinică: identificarea stărilor psihologice de sănătate și/sau boală și a mecanismelor care le-au generat; evaluarea nivelurilor cognitiv, subiectiv-emoțional, comportamental și de personalitate;
- Examinări psihologice în scopul stabilirii stării de sănătate psihică a membrilor diverselor categorii profesionale pentru care aceasta reprezintă o precondiÈ›ie a desfășurării activității (ex.: cadre didactice, funcÈ›ionari)
- Examinare psihologică pentru persoanele cu retard, demenÈ›e, tulburări de personalitate sau psihoze în vederea întocmirii dosarului pentru certificat de încadrare în grad de handicap. Probele psihologice utilizate îndeplinesc cerinÈ›ele Colegiului Psihologilor din România.
- IntervenÈ›ie psihologică în vederea soluÈ›ionării unor situaÈ›ii de suferință emoÈ›ională (depresie, anxietate, furie, vinovăție etc.) ori socială (conflicte, destrămare relaÈ›ii, divorÈ›, singurătate, dependență etc.);
- Optimizarea reglării emoționale și comportamentale la copii și adolescenți
- Optimizarea abilităților parentale pentru susținerea dezvoltării emoționale și sociale a copiilor
- IntervenÈ›ie psihologică în cazul dificultăților de luare a deciziilor
- AutocunoaÈ™tere È™i dezvoltare personală (definire mai clară a propriei individualități, identificare surse de sens È™i satisfacÈ›ie personală, definire scopuri de viață, înÈ›elegerea È™i acceptarea de sine È™i a altora etc.)
- IntervenÈ›ie psihologică în situaÈ›ie de suferință/ boală somatică
- Dezvoltarea potențialului creativ
- Tehnici de cultivare a stării de bine psihologic
Psihoterapie cognitiv-comportamentală și experiențială
- IntervenÈ›ie psihologică în vederea remiterii sau, în funcÈ›ie de caz, a gestionării simptomelor emoÈ›ionale, comportamentale È™i fizice în tulburări de tip anxios, depresiv, psihosomatice, tulburări de somn, tulburări de comportament, tulburări de adaptare, tulburări de conduită alimentară, traumă etc.
Psihologie educațională, consiliere vocațională, orientarea carierei
- Identificare aptitudini, interese profesionale și trăsături de personalitate relevante pentru stabilirea traseului școlar/ profesional la copii și adolescenți
- Întocmirea planului de dezvoltare personală
- Evaluarea È™i dezvoltarea aptitudinilor de învățare
Modalitatea de lucru: ședințe individuale/ de grup.