Recomandări pentru un somn bun

Home » Blog » Recomandări pentru un somn bun
2020-02-27

 

Probleme de somn apar frecvent după confruntarea cu un eveniment traumatic sau în depresie, dar și atunci când avem stări mai simple de anxietate. Pentru reglarea somnului pot fi luate în considerare următoarele strategii:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bibliografie:

 

Andrews, G. et al. (2007). Psihoterapia tulburărilor anxioase. Iași: Editura Polirom.

Blog
Nevoia de legături emoționale securizante cu alții persistă întreaga viață.
Psiholog în Timișoara
Gândurile noastre iraționale sau negative și experiențele suprasolicitante generează suferință psihică, reacții dezadaptative și dezechilibre organice. Recomandabil este să avem o atitudine activă pentru a restaura sănătatea mentală și fizică. Consilierea psihologică și psihoterapia sunt interacțiuni interumane sanogene orientate spre găsirea de soluții la provocările emoționale, comportamentale și existențiale stresante pe care le întâlniți la un moment dat. Totuși, viața este mai importantă decât terapia. Bunăstarea noastră sufletească sporește dacă zi de zi cultivăm toleranța, generozitatea, curajul, emoțiile pozitive și raționalitatea.
© Copyright 2020 psih. Radomir Roxana
Facebook Twitter Google